Zobrazeno 1 - 10
of 45
pro vyhledávání: '"Omori, Mayu"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kaido, Takanobu *, Otsuki, Taisuke *, Kaneko, Yuu *, Takahashi, Akio *, Omori, Mayu, Okamoto, Tomoko
Publikováno v:
In Neuromodulation: Technology at the Neural Interface April 2011 14(2):123-129
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Hori, Hiroaki, Noguchi, Hiroko, Hashimoto, Ryota, Nakabayashi, Tetsuo, Omori, Mayu, Takahashi, Sho, Tsukue, Ryotaro, Anami, Kimitaka, Hirabayashi, Naotsugu, Harada, Seiichi, Saitoh, Osamu, Iwase, Masao, Kajimoto, Osami, Takeda, Masatoshi, Okabe, Shigeo, Kunugi, Hiroshi
Publikováno v:
In Schizophrenia Research 2006 86(1):138-146
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kashiwagi,Hiroko, Ikezawa,Satoru, Sumiyoshi,Tomiki, Kadono,Atsuko, Segawa,Kazuhiko, Takeda,Kazuyoshi, Omori,Mayu, Taguchi,Hisako, Hirabayashi,Naotsugu
Publikováno v:
Neuropsychiatric Disease and Treatment.
Hiroko Kashiwagi,1 Satoru Ikezawa,2 Tomiki Sumiyoshi,3 Atsuko Kadono,4 Kazuhiko Segawa,5 Kazuyoshi Takeda,1 Mayu Omori,1 Hisako Taguchi,1 Naotsugu Hirabayashi1 1Department of Forensic Psychiatry, 2Department of Psychiatry, 3Department of Clinical Epi
This study examined the effects of the reactance traits on people's intention to purchase limited products aod on their reactance reactions. Advertising limited sales can cause two independent responses: increase in the intention to purchase and incr
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______484::53965c21b0abb861f8e9c0d438c81cfc
http://ir.lib.hiroshima-u.ac.jp/00039473
http://ir.lib.hiroshima-u.ac.jp/00039473
Autor:
Morinaga, Yasuko, Kobayashi, Ryota, Takeda, Nao, Minamitani, Megumi, Kuwahara, Momoko, Omori, Mayu
This study examined whether gender differences in self-rated personality traits are context dependent. Japanese university students rated themselves on positive and negative aspects of agency (masculine) and communion (feminine) traits in three compa
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::3864ef6d5788b84982b98cbba7ba7af1
http://ir.lib.hiroshima-u.ac.jp/00037494
http://ir.lib.hiroshima-u.ac.jp/00037494
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.