Zobrazeno 1 - 10
of 82
pro vyhledávání: '"Omigie, D."'
Autor:
Omigie, D.
The majority of humans develop a facility with music effortlessly and in the absence of explicit training. However some individuals show a distinct lack of musical ability despite seeming to have otherwise normal cognitive functioning. Based on initi
Externí odkaz:
http://ethos.bl.uk/OrderDetails.do?uin=uk.bl.ethos.571236
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of interdisciplinary music studies
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1874::65f5acd605da8613b15c16c97346ec2b
https://hdl.handle.net/11858/00-001M-0000-002E-01AD-811858/00-001M-0000-002E-01B0-F
https://hdl.handle.net/11858/00-001M-0000-002E-01AD-811858/00-001M-0000-002E-01B0-F
Publikováno v:
Journal of interdisciplinary music studies
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1874::c62e7b30b978f73959a4405e63cc6887
https://hdl.handle.net/21.11116/0000-000B-F203-011858/00-001M-0000-002E-01B9-E
https://hdl.handle.net/21.11116/0000-000B-F203-011858/00-001M-0000-002E-01B9-E
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.