Zobrazeno 1 - 10
of 64
pro vyhledávání: '"Omar, Mazni"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Gilal, Abdul Rehman, Jaafar, Jafreezal, Capretz, Luiz Fernando, Omar, Mazni, Aziz, Izzatdin Abdul
Publikováno v:
Journal of Software: Evolution and Process, 29(10), October 2017
Ineffective software team composition has become recognized as a prominent aspect of software project failures. Reports from results extracted from different theoretical personality models have produced contradicting fits, validity challenges, and mi
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1711.07863
Publikováno v:
In Procedia Computer Science 2022 204:108-115
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Palli, Abdul Sattar, Jaafar, Jafreezal, Gilal, Abdul Rehman, Alsughayyir, Aeshah, Gomes, Heitor Murilo, Alshanqiti, Abdullah, Omar, Mazni
Publikováno v:
Journal of Information & Communication Technology; Jan2024, Vol. 23 Issue 1, p105-139, 35p
Autor:
Alaidaros, Hamzah1 m7amza7@yahoo.com, Omar, Mazni2 mazni@uum.edu.my, Romli, Rohaida3 aida@uum.edu.my, Al-Sakkaf, Abdullah4 abbdullah1@hotmail.com
Publikováno v:
Journal of Information Technology Management (JITM). 2022 Special Issue, Vol. 14, p1-22. 22p.
Publikováno v:
In Information and Software Technology June 2016 74:105-113
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Muhisn, Zahraa Abed Aljasim, Hamid, Sawsan Ali, Muhisn, Sinan Adnan, Omar, Mazni, Ahmad, Mazida
Publikováno v:
International Journal of Intelligent Systems and Applications in Engineering; Vol. 10 No. 3s (2022); 82-87
In higher education institutes, e-learning is a formally planned and systematic teaching and learning event wherein the teachers and the learners use Information and Communication Technology (ICT) to promote students contact and collaboration. The im