Zobrazeno 1 - 10
of 126
pro vyhledávání: '"Omar, Maktoba"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Qualitative Market Research: An International Journal, 2020, Vol. 23, Issue 4, pp. 821-841.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/QMR-02-2020-0029
Publikováno v:
critical perspectives on international business, 2020, Vol. 16, Issue 3, pp. 259-277.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/cpoib-05-2018-0041
Publikováno v:
International Marketing Review, 2018, Vol. 36, Issue 2, pp. 190-212.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IMR-12-2017-0261
Publikováno v:
Journal of Small Business and Enterprise Development, 2018, Vol. 25, Issue 6, pp. 886-901.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JSBED-12-2017-0398
Publikováno v:
In Journal of Retailing and Consumer Services January 2015 22:24-36
Publikováno v:
In Journal of Retailing and Consumer Services January 2015 22:164-177
Autor:
OMAR, MAKTOBA, OSEI, COLLINS
Publikováno v:
Transnational Marketing Journal (TMJ). 3(1):45-60
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=481037
Publikováno v:
Marketing Intelligence & Planning, 2011, Vol. 29, Issue 3, pp. 233-246.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/02634501111129220
Publikováno v:
Marketing Intelligence & Planning, 2011, Vol. 29, Issue 3, pp. 319-336.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/02634501111129275