Zobrazeno 1 - 10
of 23
pro vyhledávání: '"Omani children"'
Autor:
Mohamed S. Al Riyami, Aisha Al Shuaibi, Suad Al Jardani, Asma Elfar, Anisa Al Maskari, Badria Al Gaithi, Sulaiman Al Saidi, Naifain Al Kalbani
Publikováno v:
Children, Vol 11, Iss 10, p 1234 (2024)
Background: Hypertension is prevalent in the pediatric population, with estimated rates between 2% and 5%, and its incidence is rising globally. This study offers a single-center analysis of hypertension in children. Methods: a retrospective chart re
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a570746af9b648c8b183df9ab5bd645d
Publikováno v:
Journal of Educational and Psychological Studies, Vol 8, Iss 4, Pp 587-595 (2014)
This study aimed to identify the prevalence of behavioral and emotional problems in children in Oman and demographic variables correlated with these. A random sample of 200 pupils from grades 1-4 in the Governorate of Muscat was selected using the OM
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f3663aaf0c394d509e5dc0c90cbd1d4f
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Bint Turki Al Said, T, Birdsey, N & Stuart-Hamilton, I 2013, ' Psychometric Properties of Bar-On Emotional Quotient Inventory Youth Version among Omani Children ', International Journal of Learning Management Systems, vol. 1, no. 2, 2, pp. 13-24 . https://doi.org/10.12785/ijlms/010202
This study aimed to verify the psychometric properties and norms for the list of Bar-On Emotional Quotient Inventory Youth Version. The total sample of this study consisted of 465 female and male students between 8-10 years (M=9.25, SD=0.63). They we
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.