Zobrazeno 1 - 10
of 26
pro vyhledávání: '"Olszewski, Carol A."'
Autor:
Olszewski, Carol A.
Very few music therapists have educational background or training to be proficient at teaching at institutions of higher education. With only minimal (if any) training in andragogy and in research methodology, music therapy junior faculty (MTJF) memb
Autor:
Olszewski, Carol A.1 (AUTHOR) c.a.olszewski@csuohio.edu, Pontikos, Keli P.1 (AUTHOR), Znamenak, Kyle A.1 (AUTHOR), Selker, Matt L.1 (AUTHOR), Paoletta, Toni M.1 (AUTHOR), Coffman, Karrie A.1 (AUTHOR), Hansman, Catherine A.1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Adult Learning. May2022, Vol. 33 Issue 2, p82-88. 7p.
Autor:
Rogers-Shaw, Hill, Carr-Chellman, Olszewski, Carol A., Pontikos, Keli P., Znamenak, Kyle A., Selker, Matt L., Paoletta, Toni M., Coffman, Karrie A., Hansman, Catherine A.
Publikováno v:
Adult Learning; May 2022, Vol. 33 Issue: 2 p82-88, 7p
Autor:
Adkisson, Anthony, Coffman, Karie, Galloway, Catina, Jefferson‐Evans, Ayisha, Miller‐McCollum, Keyunda, Olszewski, Carol A., Spivey, Darryl A., Znamenak, Kyle
Publikováno v:
New Directions for Adult & Continuing Education; Fall2020, Vol. 2020 Issue 167/168, p107-118, 12p
Autor:
Olszewski, Carol1 carol-olszewski@uiowa.edu, Gfeller, Kate2, Froman, Rebecca3, Stordahl, Julie3, Tomblin, Bruce4
Publikováno v:
Cochlear Implants International: An Interdisciplinary Journal. 2005, Vol. 6 Issue 3, p123-140. 18p. 3 Charts, 1 Graph.
Publikováno v:
Journal of Occupational Therapy, Schools & Early Intervention; January 2021, Vol. 14 Issue: 1 p39-58, 20p
Autor:
Olszewski, Carol, Znamenak, Kyle, Paoletta, Toni, Hansman, Catherine, Selker, Matthew, Coffman, Karie, Pontikos, Keli
Publikováno v:
International Journal of Adult Education and Technology (IJAET); April 2020, Vol. 11 Issue: 2 p1-13, 13p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.