Zobrazeno 1 - 10
of 54
pro vyhledávání: '"Olszanowski, Michal"'
Autor:
Olszanowski, Michal1 (AUTHOR) molszanowski@swps.edu.pl, Frankowska, Natalia1 (AUTHOR), Tołopiło, Aleksandra1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Psychophysiology. Nov2023, Vol. 60 Issue 11, p1-18. 18p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Olszanowski, Michal1 (AUTHOR) molszanowski@swps.edu.pl, Wróbel, Monika2 (AUTHOR), Hess, Ursula3 (AUTHOR)
Publikováno v:
Cognition & Emotion. Mar2020, Vol. 34 Issue 2, p367-376. 10p. 2 Charts, 2 Graphs.
Autor:
Wróbel, Monika, Rzeczkowska, Maja, Troszczyńska, Adrianna, Piórkowska, Magda, Olszanowski, Michal, Tołopiło, Aleksandra
The aim of the project is to examine the role of two fundamental dimensions of social cognition (i.e., agency and communion) in emotional contagion (a process by which an emotional experience in a receiver is induced by emotions displayed by a sender
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::f21dce9764cba308069803c1e2c57fed
Autor:
Olszanowski, Michal
Goal: The proposed project concerns three interesting questions present in the social cognition literature: (1) Why and when do we mimic emotions?; (2) What is the impact of social context on mimicry of emotions?; and (3) What is the role of mimicry
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::e717b0d02d516783a8b122499e051299
Autor:
Wróbel, Monika, Rzeczkowska, Maja, Troszczyńska, Adrianna, Piórkowska, Magda, Olszanowski, Michal, Tołopiło, Aleksandra
The aim of the project is to examine the role of two fundamental dimensions of social cognition (i.e., agency and communion) in emotional contagion (a process by which an emotional experience in a receiver is induced by emotions displayed by a sender
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::b63e93d625cad6cf267be6f8f85a37bb
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.