Zobrazeno 1 - 10
of 617
pro vyhledávání: '"Olson KR"'
Autor:
Olson Kr, Heer J, Lowe R, Martin Cl, Alonso Dj, Glazier Jj, Enright Ea, Durwood Lj, Fast Aa, Ji C, Gulgoz S
Publikováno v:
Yearbook of Paediatric Endocrinology.
Publikováno v:
Journal of the Electrochemical Society, vol 164, iss 14
Journal of The Electrochemical Society, vol 164, iss 14
Shah, DB; Olson, KR; Karny, A; Mecham, SJ; DeSimone, JM; & Balsara, NP. (2017). Effect of anion size on conductivity and transference number of perfluoroether electrolytes with lithium salts. Journal of the Electrochemical Society, 164(14), A3511-A3517. doi: 10.1149/2.0301714jes. UC Berkeley: Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/9xs0h30d
Journal of The Electrochemical Society, vol 164, iss 14
Shah, DB; Olson, KR; Karny, A; Mecham, SJ; DeSimone, JM; & Balsara, NP. (2017). Effect of anion size on conductivity and transference number of perfluoroether electrolytes with lithium salts. Journal of the Electrochemical Society, 164(14), A3511-A3517. doi: 10.1149/2.0301714jes. UC Berkeley: Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/9xs0h30d
© The Author(s) 2017. Mixtures of perfluoropolyethers (PFPE) and lithium salts with fluorinated anions are a new class of electrolytes for lithium batteries. Unlike conventional electrolytes wherein electron-donating oxygen groups interact primarily
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::3cc01436ad4963355124b6101dee4eea
https://escholarship.org/uc/item/9xs0h30d
https://escholarship.org/uc/item/9xs0h30d
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.