Zobrazeno 1 - 10
of 65
pro vyhledávání: '"Olsen MS"'
Publikováno v:
Clinical Epidemiology, Vol 2016, Iss Issue 1, Pp 9-14 (2016)
Maria Rasmussen,1 Morten Smærup Olsen,2 Lone Sunde,1,3 Lars Pedersen,2 Olav Bjørn Petersen4 1Department of Clinical Genetics, Aarhus University Hospital, Skejby, 2Department of Clinical Epidemiology, Aarhus University Hospital, Skejby, 3Department
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0cf2e5dbe6ac4af6a64fdac7e37785e3
Publikováno v:
Journal of the Scholarship of Teaching and Learning, Vol 20, Iss 2 (2020)
Abstract: Engaging students in higher education is a critical aspect of student learning (Barkley, 2009; Coates, 2005).Flipped classroom are being reported in the literature as a means to engage students in the learning process, compared to tradition
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c275bfd8121b45da9d8ac7562cbc76e5
Autor:
Sarah Ridge PhD, Adrienne Henderson BS, Dustin Bruening PhD, Kevin Jurgensmeier BS, Mark Olsen MS, David Griffin BS, Aaron Johnson PhD, PT, Irene Davis PhD, PT
Publikováno v:
Foot & Ankle Orthopaedics, Vol 3 (2018)
Category: Other Introduction/Purpose: The arch has been referred to as the core of the foot. The arch’s structure, movement, and integrity during running gait largely depends on the function of intrinsic and extrinsic foot muscles. There are many i
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a7f57eb52d374ca2bcfe41f17b869c01
Publikováno v:
PEDIATRICS
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Spinella M (AUTHOR), Martinez-Olsen MS (AUTHOR)
Publikováno v:
Psychology Today. Jan/Feb2007, Vol. 40 Issue 1, p9-9. 1p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.