Zobrazeno 1 - 10
of 12
pro vyhledávání: '"Oloyede E.O"'
Autor:
Awofadeju , O.F.J., Ademola, I.T., Afolabi , J.O., Oloyede, E.O., Oyeleye , A.O, Akanni , F.O
Publikováno v:
Journal of Agriculture, Forestry and the Social Sciences; Vol. 18 No. 2 (2020); 22-34
One of the nutritional advantages of flour blend is to promote the nutritional composition of indigenous crops for food application. This study utilized, African yam bean (Sphenostylis stenocarpa) and unripe plantain (Musa paradisca) to create flour
Publikováno v:
International Journal of Scientific and Research Publications (IJSRP). 10:352-356
Publikováno v:
International Journal of Agriculture Environment and Bioresearch. :44-54
Autor:
Cirlini, Martina1 (AUTHOR), Del Vecchio, Lorenzo1 (AUTHOR), Leto, Leandra1 (AUTHOR), Russo, Federica1 (AUTHOR), Dellafiora, Luca1 (AUTHOR), Guarrasi, Valeria2 (AUTHOR), Chiancone, Benedetta1 (AUTHOR) benedetta.chiancone@unipr.it
Publikováno v:
Molecules. Dec2022, Vol. 27 Issue 24, p8774. 17p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
This book constitutes the proceedings of the 30th International Conference on Collaboration Technologies and Social Computing, CollabTech 2024, held in Barcelona, Spain, during September 11–14, 2024. The 12 full papers and 10 short papers included
This book examines the challenges confronting the practice of democracy and governance in Nigeria. The book examines the theoretical underpinnings and the procedural and institutional components of democratic practice in Nigeria, including the challe
This proceedings book captures a wide range of timely themes for readers to be able to foresee the digital era's impact on English teaching in non-English speaking countries. English used in the global environment, the frequent mobile communication,