Zobrazeno 1 - 10
of 214
pro vyhledávání: '"Ollendick, T."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Archives of Women's Mental Health. Nov2005, Vol. 8 Issue 4, p243-247. 5p. 2 Charts.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of child psychology and psychiatry and allied disciplines, 53(5), 454-468. Wiley
Journal of Child Psychology and Psychiatry, 53(5), 454-468. Wiley-Blackwell
Journal of Child Psychology and Psychiatry, 53(5), 454-468. Wiley-Blackwell
Functional impairment is a key factor in the clinical importance of mental health problems in children. Yet, the nature of impairment and criteria for defining and assessing impairment in childhood disorders has been surprisingly overlooked in much o
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::05fd22ea48acaa97d9493aff0be1109a
https://research.rug.nl/en/publications/f3605ede-3787-4876-ae26-1d735afe1742
https://research.rug.nl/en/publications/f3605ede-3787-4876-ae26-1d735afe1742
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Scopus-Elsevier
Europe PubMed Central
Europe PubMed Central
Although school refusal is not a common problem, it causes extreme turmoil in families and affects psychological and social development of the growing child. Causes for school refusal are diverse. Careful assessment to clarify the function of the sch