Zobrazeno 1 - 10
of 118
pro vyhledávání: '"Oliveira, José Rogério"'
Autor:
Lima-Primo, Hyanameyka E. de, Halfeld-Vieira, Bernardo de A., Nechet, Kátia de L., Souza, Giovanni R. de, Mizubuti, Eduardo S.G., Oliveira, José Rogério de
Publikováno v:
In Scientia Horticulturae 20 September 2019 255:44-51
Publikováno v:
Repositório Institucional da Universidade Federal do Ceará (UFC)
Universidade Federal do Ceará (UFC)
instacron:UFC
Universidade Federal do Ceará (UFC)
instacron:UFC
More recent data from the Index of Development of Basic Education (Ideb), referring to 2019, place Fortaleza in second place among the capitals of the Northeast in performance. Despite this, with regard to learning Portuguese in the final years of el
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3056::a3036f8eeaf179a065d80e4c21a22aad
http://www.repositorio.ufc.br/handle/riufc/59685
http://www.repositorio.ufc.br/handle/riufc/59685
Radio is still one of the main forms of mass communication in small cities, mainly small cities like the City of Goiás, with less than 25,000 resitents. Technological evolution has greatly modified the process of producing radio programs, nowadays,
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::b825b159458e34248b6714d82a2d085d
Publikováno v:
Texto Livre; Vol. 13 No. 3 (2020): Thematic dossier: Learning technologies; 200-223
Texto Livre; Vol. 13 Núm. 3 (2020): Dossier temático: Tecnologías del aprendizaje; 200-223
Texto Livre; Vol. 13 No 3 (2020): Dossier thématique: technologies d'apprentissage; 200-223
Texto Livre; v. 13 n. 3 (2020): Dossiê temático: Tecnologias da aprendizagem; 200-223
Texto livre
Universidade Federal de Minas Gerais (UFMG)
instacron:UFMG
Texto Livre; Vol. 13 Núm. 3 (2020): Dossier temático: Tecnologías del aprendizaje; 200-223
Texto Livre; Vol. 13 No 3 (2020): Dossier thématique: technologies d'apprentissage; 200-223
Texto Livre; v. 13 n. 3 (2020): Dossiê temático: Tecnologias da aprendizagem; 200-223
Texto livre
Universidade Federal de Minas Gerais (UFMG)
instacron:UFMG
Digital educational games have been important tools for the learning of different contents, however, in the Youth and Adult Education (EJA), a modality lacking didactic material, these resources have not been widely used, as educational games created
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3056::354c66d98a1794e5d23b21b76c48a1eb
https://periodicos.ufmg.br/index.php/textolivre/article/view/25572
https://periodicos.ufmg.br/index.php/textolivre/article/view/25572
Autor:
Oliveira, José Rogério de
Publikováno v:
Repositório Institucional da UnBUniversidade de BrasíliaUNB.
Dissertação (mestrado)—Universidade de Brasília, Faculdade de Educação, Programa de Pós-Graduação em Educação, 2018.
Submitted by Raquel Viana (raquelviana@bce.unb.br) on 2018-10-03T21:25:13Z No. of bitstreams: 1 2018_JoséRogériode
Submitted by Raquel Viana (raquelviana@bce.unb.br) on 2018-10-03T21:25:13Z No. of bitstreams: 1 2018_JoséRogériode
Externí odkaz:
http://repositorio.unb.br/handle/10482/32835
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Costa, Lilian Cação, Debona, Daniel, Silveira, Patricia Ricardino, Cacique, Isaias Severino, Aucique‐Pérez, Carlos Eduardo, Resende, Renata Sousa, Oliveira, José Rogério, Rodrigues, Fabrício Ávila
Publikováno v:
Journal of Phytopathology; Dec2020, Vol. 168 Issue 11/12, p641-651, 11p
Autor:
de Carvalho Pontes, Nadson, Yamada, Jaqueline Kiyomi, Fujinawa, Miriam Fumiko, Dhingra, Onkar Dev, de Oliveira, José Rogério
Publikováno v:
European Journal of Plant Pathology; Oct2019, Vol. 155 Issue 2, p435-444, 10p