Zobrazeno 1 - 10
of 41
pro vyhledávání: '"Olivares-Gil A"'
Publikováno v:
SoftwareX, Vol 26, Iss , Pp 101727- (2024)
UBUMonitor is an open-source Java desktop tool designed to analyse student interactions and grades within courses in the Moodle learning management system. Its primary goal is to assist educational researchers in making informed decisions. The applic
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/aef156f499e24f37a4b7ee2788dc7687
Autor:
Barbero-Aparicio, José A., Olivares-Gil, Alicia, Rodríguez, Juan J., García-Osorio, César, Díez-Pastor, José F.
Publikováno v:
In Information Fusion February 2024 102
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
PeerJ Computer Science, Vol 9, p e1340 (2023)
Recognizing transcription start sites is key to gene identification. Several approaches have been employed in related problems such as detecting translation initiation sites or promoters, many of the most recent ones based on machine learning. Deep l
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c408f85e87f243fb834d1c7193eae5c5
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Alicia Olivares-Gil, Adrián Arnaiz-Rodríguez, José Miguel Ramírez-Sanz, José Luis Garrido-Labrador, Virginia Ahedo, César García-Osorio, José Ignacio Santos, José Manuel Galán
Publikováno v:
International Journal of Production Management and Engineering, Vol 10, Iss 1, Pp 65-76 (2022)
Understanding the scientific and social structure of a discipline is a fundamental aspect for scientific evaluation processes, identifying trends and niches, and balancing the trade-off between exploitation and exploration in research. In the present
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/59c828a52a964a48b9e4e54bb38012f7
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.