Zobrazeno 1 - 8
of 8
pro vyhledávání: '"Olić-Ninković Stanislava"'
Publikováno v:
Nastava i Vaspitanje, Vol 73, Iss 1, Pp 21-34 (2024)
The application of new technologies without changing the role of teachers and students in the education system does not necessarily mean a change in student performance. This research aims to examine the influence of active and passive engagement of
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/06b5494ec8e844c1aad5eb7eb5a262c0
Publikováno v:
Zbornik Instituta za pedagoška istraživanja, Vol 55, Iss 1, Pp 161-187 (2023)
Although the construct of teacher engagement is acknowledged as important for positive student and teacher outcomes, evidence about its determinants is still scarce. The main aim of this study was to investigate the relationships between transform
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/fb5d361c60674cc6ad603c8b3ea90be7
Autor:
Radulović, Branka N., Dorocki, Marina, Olić Ninković, Stanislava, Stojanović, Maja, Adamov, Jasna
Publikováno v:
Journal of Baltic Science Education. 22(1):73-82
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1099750
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Baltic Science Education. 21(6A):1181-1190
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1086817
Publikováno v:
Teme - Časopis za Društvene Nauke / Themes - Journal for Social Research. XLVI(1):31-49
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1044788
Publikováno v:
International Journal of Cognitive Research in Science, Engineering and Education (IJCRSEE). 10(1):127-136
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1033745
Publikováno v:
Teaching Innovations / Inovacije u Nastavi; 2024, Vol. 37 Issue 1, p61-74, 14p