Zobrazeno 1 - 10
of 78
pro vyhledávání: '"Olasoji H"'
Publikováno v:
African Journal of Paediatric Surgery, Vol 7, Iss 3, Pp 174-177 (2010)
Background: The Care of cleft patients is very challenging. Team cleft care is usually lacking in many developing countries due to shortage of qualified manpower. This study is aimed at highlighting anaesthetic challenges in the management of cleft i
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/efa0ee109db94e9598e241611d7b4013
Publikováno v:
Tropical Agriculture; 2022, Vol. 99 Issue 1, p11-26, 16p
Publikováno v:
African Journal of Health Professions Education; Vol 9, No 3 (2017); 116-122
Background. The learning environment represents various factors that describe the learner’s experiences in that setting. The learning environment of junior doctors undergoing training programmes in hospitals is considered a major factor determining
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Advances in Medical Education and Practice, Vol Volume 10, Pp 605-617 (2019)
HO Olasoji, Ahmad Bilyamini Mu’azu, Mairo Hassan GarbaDepartment of Oral and Maxillofacial Surgery, Faculty of Dentistry, College of Medical Sciences, University of Maiduguri, Maiduguri, Borno State, NigeriaBackground and purpose: Debates on medica
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/70a6b76d073d409ebde1927599f667b3
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
African Journal of Health Professions Education; May2014, Vol. 6 Issue 1, p41-44, 4p