Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"Oladele K"'
Publikováno v:
Innovative Marketing, Vol 18, Iss 3, Pp 38-47 (2022)
The purpose of this study is to critically examine the effect of relationship marketing (such as trust, commitment, communication effectiveness, and conflict handling) on customer loyalty in the telecommunication service delivery sector. The data for
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/472594cdc6f04ef496cf9da9eb0aab41
Many factors influence the educational outcome of students. Some of these have been studied by researchers with many emphasizing the role of students, schools, governments, peer groups and so on. More often than not, some of these factors influencing
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::1b4e412011aa129c1951521e2d54882b
Autor:
Taiye Tairat Borishade, Rowland E. Worlu, Oladele Kehinde, Ayodotun Ibidunni, Olaleke Ogunnaike, Joy Dirisu, Opeyemi Ogueyungbo, Fred Peter
Publikováno v:
Data in Brief, Vol 20, Iss , Pp 353-357 (2018)
The data depicted on customer loyalty in the healthcare sector was concentrated on the variation in perception across demographic characteristics on the subject matter. The data focused on selected private hospitals adjudged to be the best four in La
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9c38bce8382145619a5f1776c7dc73bf
Autor:
Taiye Borishade, Oladele Kehinde, Oluwole Iyiola, Maxwell Olokundun, Ayodotun Ibidunni, Joy Dirisu, Charles Omotoyinbo
Publikováno v:
Data in Brief, Vol 20, Iss , Pp 1850-1853 (2018)
The central aim of the study was to show a dataset that empirically examines the connection between customer experience (CE) and customer satisfaction (CS). Few or no research have investigated how customer experience can be used to improve customer
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/07822f6ede7f4f678747d5a33e20fe3a
Autor:
Taiye Borishade, Rowland E. Worlu, Oladele Kehinde, Olaleke Ogunnaike, Oluwole Iyiola, Joy Dirisu, Maxwell Olokundun, Ayodotun Ibidunni
Publikováno v:
Data in Brief, Vol 19, Iss , Pp 1948-1952 (2018)
This article describes survey result on humanic clues and customer loyalty in selected hospitals in Lagos State, Nigeria. This paper obtains information from the customer experience management strategy in considering the techniques in which customer
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/320182224a45490d91643324ae7a8a16
Autor:
Maxwell Olokundun, Stephen ibidunni, Mercy Ogbari, Fred Peter, Taiye Borishade, Hezekiah Falola, Odunayo Salau, Oladele Kehinde
Publikováno v:
Data in Brief, Vol 18, Iss , Pp 248-254 (2018)
The main objective of this study was to examine the effectiveness of the teaching methods adopted in motivating university students’ in Nigeria to engage in product innovation. Emphasis was laid on Covenant University in Nigeria which is the pionee
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ca816c3e30f5404995e84a0de1f7c37c
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.