Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"Okonkwo Ifeoma"'
Autor:
Kondu Jacob, Patience, Lenshie, Nsemba Edward, Okonkwo, Ifeoma Mary-Marvella, Ezeibe, Christian, Onuoha, Jonah
Publikováno v:
Journal of Immigrant & Refugee Studies; Apr-Jun2024, Vol. 22 Issue 2, p386-401, 16p
Autor:
Okonkwo Ifeoma, Jennifer Foley, Olatundun Kalejaiye, Laira Kyazike, Erick Boy, Bho Mudyahoto, Binu Cherian, Donald Mavindidze, Chelsea Reinberg, P. Ilona, Kristina D. Michaux
Publikováno v:
Food and Nutrition Bulletin
Background: Micronutrient deficiencies affect over one quarter of the world’s population. Biofortification is an evidence-based nutrition strategy that addresses some of the most common and preventable global micronutrient gaps and can help improve
Political conflicts are endemic in Nigeria and this is flowing from the context of its historical development, such that, a holistic approach is necessary to identify the factors that fan the embers of any conflict in Nigeria, just as in many other i
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::37e06648f5d79a8cda8d91d8ca4c0438
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Scholars Journal of Arts, Humanities and Social Sciences. 10:504-503
Street hawking is one of the most booming informal sectors of the Nigerian economy that provides jobs for the teeming unemployed youths. The lucrative business of selling goods on the streets is done by poor hawkers who cannot afford to rent a shop o
Autor:
Samuel N.N. C, Okonkwo Ifeoma G
Publikováno v:
International Journal of Innovative Research and Development. 9
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Education Research International; 2021, Vol. 2021 Issue: 1