Zobrazeno 1 - 10
of 988
pro vyhledávání: '"Okawa, S."'
Publikováno v:
Neuropsychiatric Disease and Treatment, Vol Volume 16, Pp 2849-2855 (2020)
Sho Okawa,1– 3 Sayo Hamatani,2,4 Yuta Hayashi,5,6 Honami Arai,2,7 Masato Nihei,2,4 Tokiko Yoshida,2 Jumpei Takahashi,1,2 Eiji Shimizu,2,3 Yoshiyuki Hirano1,2 1United Graduate School of Child Development, Osaka University, Suita, Osaka 565-0871, Jap
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4e695c9e032641baac2fda915c19177f
Autor:
Okawa, S, Arai, H, Nakamura, H, Ishikawa, S-I, Creswell, C, Shiko, Y, Ozawa, Y, Kawasaki, Y, Shimizu, E
Publikováno v:
Behavioural and Cognitive Psychotherapy. 51:265-270
Background:Guided parent-delivered cognitive behavioural therapy (GPD-CBT) is an effective low-intensity treatment for childhood anxiety disorder in Western countries and can increase access to evidence-based psychological therapies.Aim:This study ai
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.