Zobrazeno 1 - 10
of 915
pro vyhledávání: '"Oka, R"'
Autor:
Niemann, U., Wu, Y. -M., Oka, R., Hirai, D., Wang, Y., Suyolcu, Y. E., Kim, Minu, van Aken, P. A., Takagi, H.
The mixed-valent spinel LiV$_{2}$O$_{4}$ is known as the first oxide heavy-fermion system. There is a general consensus that a subtle interplay of charge, spin, and orbital degrees of freedom of correlated electrons plays a crucial role in the enhanc
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2206.11585
Autor:
Nan Dou, Evaniya Shakya, Raphia M. Ngoutane, Denis Garnier, Oka R. Kouame, Anne‐Sophie L. Dain, Aashima Garg, Stephen R. Kodish, Laura E. Caulfield, Laura E. Murray‐Kolb, Muzi Na
Publikováno v:
Maternal and Child Nutrition, Vol 19, Iss 1, Pp n/a-n/a (2023)
Abstract Poor complementary feeding (CF) challenges early childhood growth. We examined the trends and influencing factors of CF practices among children aged 6–23 months in Côte d'Ivoire. Using data from Demographic and Health Surveys (DHS, 1994
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/93d5fd82000543c0861dd313dcb2a35b
Publikováno v:
In European Geriatric Medicine July 2017 8(3):250-255
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.