Zobrazeno 1 - 10
of 84
pro vyhledávání: '"Ok, Min Wook"'
Publikováno v:
In Computers & Education April 2025 227
Autor:
Ok, Min Wook
It is critical that students develop computational skills with basic facts to attain more advanced mathematical skills (e.g., algebra and fractions). A limited ability in accuracy and fluency with basic facts by students with learning disabilities (L
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/2152/24766
Publikováno v:
Journal of Special Education Technology; Sep2024, Vol. 39 Issue 3, p349-362, 14p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Park, Jiyeon, Ok, Min Wook
Publikováno v:
TechTrends: Linking Research & Practice to Improve Learning; Mar2024, Vol. 68 Issue 2, p325-337, 13p
Autor:
Ok, Min Wook, Bryant, Diane Pedrotty
Publikováno v:
Learning Disability Quarterly, 2016 Aug 01. 39(3), 146-158.
Externí odkaz:
http://www.jstor.org/stable/44280653
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
International Journal of STEM Education. 10
The purpose of this study was to conduct a content analysis of research on technology use for teaching mathematics to students with disabilities. We applied word networks and structural topic modeling of 488 studies published from 1980 to 2021. Resul
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.