Zobrazeno 1 - 10
of 86
pro vyhledávání: '"Ojala E"'
Autor:
Ojala, E. (Eve)
Tiivistelmä. Tässä kandidaatintutkielmassa käsittelen fyysistä oppimisympäristöä ja sen merkitystä kouluarjessa. Tämän kandidaatintutkielman päätavoitteena on selvittää, millainen on hyvä fyysinen oppimisympäristö ja mikä merkitys
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2423::ef1c5edbde0a8aae91ad8a6310b7e2a5
http://jultika.oulu.fi/Record/nbnfioulu-202306022083
http://jultika.oulu.fi/Record/nbnfioulu-202306022083
Autor:
Ojala, E. (Erika)
Tiivistelmä. Kandidaatintyössäni tarkastelen aihetta supergeenit polymorfismin taustalla. Polymorfismia esiintyy useilla eri lajeilla ja monilla lajeilla polymorfismiin on liitetty supergeeni. Tarkoituksena on selvittää kolmen esimerkkilajin koh
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2423::215c09e90d7489d49377d0a2f438e307
http://jultika.oulu.fi/Record/nbnfioulu-202105047677
http://jultika.oulu.fi/Record/nbnfioulu-202105047677
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ojala, E. (Eetu)
The paper is a case study with Patria Land (the Company) as a client. The phenomenon behind the research is the complexity of choosing the “right” customers for doing business with. This is the case with virtually every company, not just the clie
Externí odkaz:
http://urn.fi/URN:NBN:fi:oulu-201801101043
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Lämpsä, M. (Maria), Ojala, E. (Elli)
Tiivistelmä. Tämän pro gradu -tutkielman tarkoituksena oli tutkia yksilöllisesti valittujen puhetta tukevien menetelmien (AAC-menetelmien) toimivuutta afaattisten henkilöiden kokonaiskommunikaatiossa. Tutkimuksessa keskityttiin selvittämään,
Externí odkaz:
http://jultika.oulu.fi/Record/nbnfioulu-201512182307
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.