Zobrazeno 1 - 10
of 257
pro vyhledávání: '"Oikarinen L"'
Tiivistelmä. Tämä tutkielma käsittelee lasten haastavan käyttäytymisen ilmenemistä ja sen ennaltaehkäisyä pedagogisin tuen keinoin varhaiskasvattajien kuvaamana. Tutkimuksen tavoitteena oli selvittää, millaisen lasten käyttäytymisen varh
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2423::613515542143ad1d01cb9e0611207a03
http://jultika.oulu.fi/Record/nbnfioulu-202306152555
http://jultika.oulu.fi/Record/nbnfioulu-202306152555
Autor:
Porthan, K. (Kimmo), Kenttä, T. (Tuomas), Niiranen, T. J. (Teemu J.), Nieminen, M. S. (Markku S.), Oikarinen, L. (Lasse), Viitasalo, M. (Matti), Hernesniemi, J. (Jussi), Jula, A. M. (Antti M.), Salomaa, V. (Veikko), Huikuri, H. V. (Heikki V.), Albert, C. M. (Christine M.), Tikkanen, J. T. (Jani T.)
Background: Electrocardiographic (ECG) left ventricular hypertrophy (LVH) is an established risk factor for cardiovascular events. However, limited data is available on the prognostic values of different ECG LVH criteria specifically to sudden cardia
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2423::f2fadd435ebe1cac8cb0b644147e271c
http://urn.fi/urn:nbn:fi-fe2021111856032
http://urn.fi/urn:nbn:fi-fe2021111856032
Autor:
Oikarinen, L.1,2 lasse.oikarinen@kolumbus.fi, Karvonen, M.2,3, Viitasalo, M.1, Takala, P.2,3, Kaartinen, M.1, Rossinen, J.1, Tierala, I.1,2, Hänninen, H.1,2, Katila, T.2,3, Nieminen, M.S.1, Toivonen, L.1
Publikováno v:
Journal of Human Hypertension. Jan2004, Vol. 18 Issue 1, p33-40. 8p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.