Zobrazeno 1 - 10
of 23
pro vyhledávání: '"Ogunniran, Moses Oladele"'
Publikováno v:
In Heliyon 15 July 2024 10(13)
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Laimeche Amina, Tatiana Ianina, Artem Samilo, Mou Chunxiao, Stephanie Hollings, Sean Sturm, Yaqian Wang, Jasmin Omary Chunga, Xu Rulin, Eryong Xue, Liz Jackson, Benjamin Green, Marek Tesar, Michael A. Peters, Hanfei Lv, Magdoline Farid Barsoum Yousef, Ogunniran Moses Oladele, Jian Li, Petar Jandrić
Publikováno v:
Educational Philosophy and Theory. 52:1040-1063
This paper is an experiment in collective writing conducted in Autumn 2019 at the Faculty of Education at Beijing Normal University. The experiment involves 12 international masters' students readi...
Autor:
Michael A. Peters, Ogunniran Moses Oladele, Benjamin Green, Artem Samilo, Hanfei Lv, Laimeche Amina, Yaqian Wang, Mou Chunxiao, Jasmin Omary Chunga, Xu Rulin, Tatiana Ianina, Stephanie Hollings, Magdoline Farid Barsoum Yousef, Petar Jandrić, Sean Sturm, Jian Li, Eryong Xue, Liz Jackson, Marek Tesar
Publikováno v:
The Methodology and Philosophy of Collective Writing ISBN: 9781003171959
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::02a7f55c1ec327e1ecd909abeb9b060d
https://doi.org/10.4324/9781003171959-17
https://doi.org/10.4324/9781003171959-17
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Education & Social Policy. 6
Autor:
Zhanwen Song, Ogunniran Moses Oladele
Publikováno v:
International Journal of Linguistics. 13:1
This study aimed to examine the impact of professional learning communities on English teacher belief change with English teachers in Hospitality Institute of Sanya as a case study. The study proffered answers to magnitudes at which professional lear