Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"Oguguo, Basil C."'
Publikováno v:
International Journal of Social Sciences & Educational Studies, Vol 9, Iss 4, Pp 172-182 (2022)
Test anxiety and academic stress were investigated as predictors of students’ academic progress in Physics in this study. A correlational research design was used. The study was guided by three research questions and three null hypotheses. The rese
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d047eeb8c2ab46e786103468d21cf94f
Autor:
Oguguo, Basil C. E., David, Nnaji Anayo, I., Uwakwe S., Omeke, Faith C., Ugorji, Clifford O., Ngwu, Anthonia N., Enyi, Chinwe, Njoku, Obiageli C., Ugbor, Cletus, Okwudili, Ugwu J., Okebanama, Cliff I.
Publikováno v:
Journal of E-Learning & Knowledge Society; Aug2024, Vol. 20 Issue 2, p55-66, 12p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Interchange (0826-4805); Mar2023, Vol. 54 Issue 1, p19-37, 19p
Autor:
Ene, Catherine U., Ugwuanyi, Christian S., Ejimonye, Jovita C., Ani, Mercy I., Eneogu, Njideka D., Ikeh, Francis E., Eya, Ngozi M., Oguguo, Basil C., Ibenegbu, Queendaline O., Odionye, Nonye, Monday, Samson, Nji, Ifeyinwa, Kalu, Ijeoma A., Eze, Beatrice A., Ugwu, Felicia C., Nwachukwu, Victor N.
Publikováno v:
Medicine
Background: This study determined the effects of rational emotive occupational health coaching on the management of work stress among academic staff of science and social science education in south east Nigerian universities. Method: A randomized con
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
SN Computer Science; December 2024, Vol. 5 Issue: 8
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.