Zobrazeno 1 - 10
of 43
pro vyhledávání: '"Ogilvy David"'
Autor:
Ogilvy, David1, Raphaelson, Joel2
Publikováno v:
Harvard Business Review. Jul/Aug1982, Vol. 60 Issue 4, p14. 3p.
Autor:
Ogilvy David
Na rozdíl od dříve vydaných Malostranských humoresek jsou tyto čtyři povídky časově zařazeny do doby po listopadu 1989. Je to přehled postav a situací ve svérázném prostředí, které mají vždy předlohu v realitě. Svůdnost čern�
Autor:
DOOLITTLE, BOB (AUTHOR), OGILVY, DAVID1 (AUTHOR), MARTIN, ALBRO2 (AUTHOR), RUEKBERG, LAURA S. (AUTHOR), GRAHAM, R. W. (AUTHOR), BROOKS, WALKER Y.3 (AUTHOR), HERMAN, RAYMOND D.4 (AUTHOR), McKEE, MILES (AUTHOR), SANTULLI, PETER5 (AUTHOR), RONDINELLI, CATHERINE (AUTHOR), BAYLEN, JOSEPH O.6 (AUTHOR), SETH, BILL (AUTHOR), GEISLER, JOHN (AUTHOR), COOK, MARTY7 (AUTHOR), GERLACH, KENNETH8 (AUTHOR), BROWN, IRVING9 (AUTHOR), GURLAND, GERALD (AUTHOR), TEMKO, ALLAN (AUTHOR), CONNOR Jr., HOWARD10 (AUTHOR), LELLE Jr., PHILIP V. (AUTHOR)
Publikováno v:
TIME Magazine. 10/19/1962, Vol. 80 Issue 16, p7-10. 3p.
Autor:
Ogilvy David
Legendární kniha klasika světové reklamy je zasvěceným průvodcem oborem reklamy a reklamní tvorby. Ogilvy v ní nezapře svou "původní" profesi textaře a se svou typickou argumentační přesvědčivostí shrnuje své celoživotní zkušen
Autor:
Ogilvy, David
Anmerkung des Umsetzungsdienstes: Das Werk ist zitierfähig
In seinem kurzweiligen und informativen Buch hat Ogily, der "Erfinder" der modernen Werbestrategie, die Werbebeispiele der letzten Jahrzehnte zusammengetragen. Er plaudert aus der Werbe
In seinem kurzweiligen und informativen Buch hat Ogily, der "Erfinder" der modernen Werbestrategie, die Werbebeispiele der letzten Jahrzehnte zusammengetragen. Er plaudert aus der Werbe
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::2ed5989842a549c92dd3bf6552e9fd40