Zobrazeno 1 - 10
of 119
pro vyhledávání: '"Offerdahl, Erika"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Offerdahl, Erika Gudrun
The objectives of this study were to (1) characterize the nature of biochemistry faculty members' "instructor thinking" with regard to teaching upper-level, large-lecture biochemistry courses, (2) identify factors associated with changes in instructo
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10150/194216
Construction Ahead : Evaluating Deployment Methods for Categorization Tasks as Precursors to Lecture
Publikováno v:
Journal of College Science Teaching, 2019 Mar 01. 48(4), 74-80.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26901302
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal for STEM Education Research; 20240101, Issue: Preprints p1-26, 26p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Offerdahl, Erika, Impey, Chris
Publikováno v:
Journal of College Science Teaching, 2012 May 01. 41(5), 19-25.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/43748553