Zobrazeno 1 - 10
of 22
pro vyhledávání: '"Ochoa, Karlena"'
Autor:
Bermudez, Vanessa N., Salazar, Julie, Garcia, Leiny, Ochoa, Karlena D., Pesch, Annelise, Roldan, Wendy, Soto-Lara, Stephanie, Gomez, Wendy, Rodriguez, Rigoberto, Hirsh-Pasek, Kathy, Ahn, June, Bustamante, Andres S.
Publikováno v:
In Early Childhood Research Quarterly Q4 2023 65:205-216
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ochoa, Karlena, Bustamante, Andres, Vandell, Deborah, Bermudez, Vanessa, Belgrave, Ashlee, Salazar, Julie
This study aims to examine the relationship between gender and quality of early childhood care and education (ECC/ECE) on college major (STEM major vs. non-STEM major) and educational attainment. We propose to use the National Institute of Child Heal
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::cf9502cd1a9c9ab1f6a96a9090f585fe
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
This purpose of this project is designed to examine the interplay between theory of mind and moral development during childhood. The primary goals are to 1) examine and compare the extent to which children during early childhood (4- and 5-year-olds)
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::8d5b490cba8b7c857b8e514683a74c44
Autor:
Ochoa, Karlena, Pesch, Annelise, Bustamante, Andres, Ahn, June, Hirsh-Pasek, Kathy, Bermudez, Vanessa, Salazar, Julie, Begolli, Kreshnik
Playful Learning Landscapes (PLL) transforms public spaces into playful STEM learning opportunities for children and families. This project explores how public spaces, co-designed with community partners and informed by the science of learning, can f
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::765d9997eea50e9e08951a73ba1aa166