Zobrazeno 1 - 10
of 1 164
pro vyhledávání: '"Obwegeser A"'
Autor:
Angelika Mahlknecht, Adolf Engl, Verena Barbieri, Herbert Bachler, Alois Obwegeser, Giuliano Piccoliori, Christian J. Wiedermann
Publikováno v:
BMC Medical Education, Vol 24, Iss 1, Pp 1-15 (2024)
Abstract Background The global primary healthcare workforce is declining, leading to a shortage of general practitioners. Although various educational models aim to increase interest in general practice, effective interventions are limited. The reaso
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7b723e7ad5ce430e9bb1042a2348584a
Autor:
D. L. Birrer, C. Kuemmerli, A. Obwegeser, M. Liebi, S. von Felten, K. Pettersson, K. Horisberger
Publikováno v:
Trials, Vol 23, Iss 1, Pp 1-13 (2022)
Abstract Background Rehabilitation strategies after abdominal surgery enhance recovery and improve outcome. A cornerstone of rehabilitation is respiratory physiotherapy with inspiratory muscle training to enhance pulmonary function. Pre-habilitation
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4f6021a96fb442319e1922d5684f1efb
Autor:
Hron, Michal, Obwegeser, Nikolaus
Publikováno v:
In The Journal of Systems & Software January 2022 183
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Computers and Education Open December 2021 2
Autor:
Thaler, Martin, Putzer, David, Lindtner, Richard, Krappinger, Dietmar, Haid, Christian, Obwegeser, Alois, Lechner, Ricarda
Publikováno v:
In Journal of Clinical Neuroscience February 2020 72:214-218
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Computers and Education Open, Vol 2, Iss , Pp 100046- (2021)
Asking questions in classrooms can produce metacognitive judgements in students about their confidence in being able to answer correctly. In audience response systems (ARSs), these judgements can be elicited and used as additional feedback metrics. T
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/268a8c1f679c47ceb3aec94651171cd1
Autor:
Mikhailyuk, Tatiana, Lukešová, Alena, Glaser, Karin, Holzinger, Andreas, Obwegeser, Sabrina, Nyporko, Svetlana, Friedl, Thomas, Karsten, Ulf
Publikováno v:
In Protist July 2018 169(3):406-431