Zobrazeno 1 - 10
of 362
pro vyhledávání: '"Object of Learning"'
Autor:
Carlo De Medio
Publikováno v:
Ubiquity Proceedings, Pp 41-41 (2024)
This research investigates the promotion of critical thinking skills and the dissemination of knowledge through digital storytelling experiences within three distinct learning environments: physical, virtual and hybrid. Using a comparative analysis,
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8d6cdc4eddcd430fb0c58b0a6fa25bd9
Publikováno v:
Journal of International Legal Communication, Pp 46-55 (2023)
The active development of innovative technologies led to the introduction of artificial intelligence in all spheres of human activity, particularly, in education. As an educational technology, artificial intelligence integrates social, cultural, peda
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ce591fce37b64807b121ba3f215abae5
Publikováno v:
Mathematical Biosciences and Engineering, Vol 20, Iss 6, Pp 10428-10443 (2023)
With the development of intelligent aquaculture, the aquaculture industry is gradually switching from traditional crude farming to an intelligent industrial model. Current aquaculture management mainly relies on manual observation, which cannot compr
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d2eb69748b3c4fe196becb633e59fbe0
Autor:
Lelinge, Balli
Publikováno v:
International Journal for Lesson & Learning Studies, 2022, Vol. 12, Issue 2, pp. 126-138.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJLLS-03-2022-0032
Publikováno v:
Journal of Occupational Therapy Education, Vol 6, Iss 3 (2023)
Reflective practice is considered a highly valued graduate attribute in the field of occupational therapy. Occupational therapy educators influence and shape how students develop into reflective practitioners. Reflective practice requires a set of co
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a20f3df4059c400db1a840a3fcb31701
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Archaeology International, Vol 25, Iss 1 (2022)
The Teens, Manga and Digitally Produced Replicas Project, which brings together archaeologically charged replicas, members of the ‘youth generation community’ and manga cartoons, forms part of PhD research at the Institute of Archaeology. The res
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e94710c7ee5e45d6af61fc8199b44f1f
Publikováno v:
Pythagoras, Vol 43, Iss 1, Pp e1-e10 (2022)
The teaching of mathematics cannot be thought of without considering the use of examples. The examples that teachers use during a lesson and how they mediate the example set is critical to what opportunities for learning are opened up during the less
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/bbc0c4933464487bb894a0ecaa24fbad
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.