Zobrazeno 1 - 5
of 5
pro vyhledávání: '"Oanh Dinh Yen Nguyen"'
Publikováno v:
Journal of Product & Brand Management. 31:536-550
Purpose The purpose of this study is to explore how emotions felt by the public during a crisis influenced consumer loyalty intention and negative word-of-mouth (WOM). Considering the context-specific nature of emotions, the existing crisis emotions
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
European Journal of Marketing. 54:2257-2286
PurposeThis study aims to use social exchange theory and the principle of reciprocity in proposing a theoretical model to examine the essential but unexplored unique roles of individual customer equity drivers (CEDs) and their contribution to brand l
Autor:
John Cassidy, Oanh Dinh Yen Nguyen
Publikováno v:
Asia Pacific Journal of Marketing and Logistics. 30:779-796
Purpose There is limited research on consumer intention and credit card adoption in the transitional economies of Southeast Asia. The purpose of this paper is to investigate the key elements that influence an individual’s intention of adopting cred
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.