Zobrazeno 1 - 10
of 82
pro vyhledávání: '"Oancea, Alis"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Oancea, Alis
Publikováno v:
British Educational Research Journal, 2005 Apr 01. 31(2), 157-183.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/1502292
Publikováno v:
Minerva: A Review of Science, Learning & Policy. Dec2021, Vol. 59 Issue 4, p469-492. 24p.
Publikováno v:
Oxford Review of Education, 2015 Apr 01. 41(2), 202-216.
Externí odkaz:
http://www.jstor.org/stable/24735628
Autor:
Mayer, Diane1 diane.mayer@education.ox.ac.uk, Oancea, Alis1
Publikováno v:
Oxford Review of Education. Feb2021, Vol. 47 Issue 1, p1-7. 7p.
Autor:
Oancea, Alis1 alis.oancea@education.ox.ac.uk, Fancourt, Nigel1, Robson, James1, Thompson, Ian1, Childs, Ann1, Nuseibeh, Nuzha1
Publikováno v:
Oxford Review of Education. Feb2021, Vol. 47 Issue 1, p98-119. 22p. 2 Diagrams, 2 Charts.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Oancea, Alis
Publikováno v:
Oxford Review of Education, 2014 Aug 01. 40(4), 497-519.
Externí odkaz:
http://www.jstor.org/stable/24736322
The role of research in higher education and research assessment: an international comparative study
Whereas there is currently a variety of evidence suggesting a link between national research audit frameworks and researcher behaviour, they are restricted to in-country contexts. The international comparative approach adopted by this study, for the
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::49d2dceb059e56e1d9d392cc9dc784ef