Zobrazeno 1 - 10
of 551
pro vyhledávání: '"Oakley Ed"'
Autor:
Crowe, Louise M., Rausa, Vanessa C., Anderson, Vicki, Borland, Meredith L., Kochar, Amit, Lyttle, Mark D., Gilhotra, Yuri, Dalziel, Stuart R., Oakley, Ed, Furyk, Jeremy, Neutze, Jocelyn, Bressan, Silvia, Davis, Gavin A., Babl, Franz E.
Publikováno v:
In Archives of Physical Medicine and Rehabilitation January 2024 105(1):120-124
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Hopper Sandy M, Babl Franz E, McCarthy Michelle, Tancharoen Chasari, Lee Katherine J, Oakley Ed
Publikováno v:
BMC Pediatrics, Vol 11, Iss 1, p 106 (2011)
Abstract Background Painful infectious mouth conditions are a common presentation to emergency departments. Although self limiting, painful ulcerative lesions and inflamed mucosa can decrease oral intake and can lead to dehydration. Oral analgesia is
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6079384cb1ff4a838c3b3369065b8a62
Autor:
Borland Meredith, Acworth Jason, Babl Franz E, Oakley Ed, Kreiser David, Neutze Jocelyn, Theophilos Theane, Donath Susan, South Mike, Davidson Andrew
Publikováno v:
BMC Pediatrics, Vol 10, Iss 1, p 37 (2010)
Abstract Background Bronchiolitis is the most common reason for admission of infants to hospital in developed countries. Fluid replacement therapy is required in about 30% of children admitted with bronchiolitis. There are currently two techniques of
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a02d051928c24ede926e70eac163339c
Autor:
Dalziel, Stuart R *, Haskell, Libby, O'Brien, Sharon, Borland, Meredith L, Plint, Amy C, Babl, Franz E, Oakley, Ed
Publikováno v:
In The Lancet 30 July-5 August 2022 400(10349):392-406
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Australasian Emergency Care September 2021 24(3):224-229
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.