Zobrazeno 1 - 10
of 25
pro vyhledávání: '"OZKAN, Fatıh"'
Autor:
Koksal, Ersin, Ustun, Yasemin Burcu, Bilgin, Sezgin, Aksoy, Abdurrahman, Das, Yavuz Kursad, Yarim, Murat, Ozkan, Fatih, Kaya, Cengiz, Dost, Burhan
Publikováno v:
In Brazilian Journal of Anesthesiology (English edition) May-June 2022 72(3):365-371
Activity recognition from first-person (ego-centric) videos has recently gained attention due to the increasing ubiquity of the wearable cameras. There has been a surge of efforts adapting existing feature descriptors and designing new descriptors fo
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1702.06799
Autor:
Dogan, Serpil Dagdelen, Ustun, Faik Emre, Sener, Elif Bengi, Koksal, Ersin, Ustun, Yasemin Burcu, Kaya, Cengiz, Ozkan, Fatih
Publikováno v:
In Brazilian Journal of Anesthesiology (English edition) March-April 2016 66(2):145-150
Autor:
Dogan, Serpil Dagdelen, Ustun, Faik Emre, Sener, Elif Bengi, Koksal, Ersin, Ustun, Yasemin Burcu, Kaya, Cengiz, Ozkan, Fatih
Publikováno v:
In Brazilian Journal of Anesthesiology March-April 2016 66(2):145-150
Autor:
Ilkkaya, Nazan Koylu, Ustun, Faik Emre, Sener, Elif Bengi, Kaya, Cengiz, Ustun, Yasemin Burcu, Koksal, Ersin, Kocamanoglu, Ismail Serhat, Ozkan, Fatih
Publikováno v:
In Journal of PeriAnesthesia Nursing October 2014 29(5):418-426
Autor:
OZKAN, Fatıh, KETTLER, Todd
Publikováno v:
Volume: 9, Issue: 2 143-163
Journal of Gifted Education and Creativity
Journal of Gifted Education and Creativity
STEM education, accepted as one of the most significant educational movements of recent years, is an approach that aims to educate students, including gifted students, in the disciplines of science, technology, engineering, and mathematics as a whole
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=tubitakulakb::bf22b6cd53bf28e7c2855e8e5d510855
https://dergipark.org.tr/tr/pub/jgedc/issue/69844/1115179
https://dergipark.org.tr/tr/pub/jgedc/issue/69844/1115179
Publikováno v:
In Journal of Surgical Research August 2012 176(2):601-607
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.