Zobrazeno 1 - 10
of 55
pro vyhledávání: '"OSHIMA, JUN"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
British Journal of Educational Technology. Jul2020, Vol. 51 Issue 4, p1308-1321. 14p. 2 Diagrams, 1 Graph.
Autor:
de Wever, Bram, Strijbos, Jan-Willem, Cress, Ulrike, Rosé, Carolyn, Friend Wise, Alyssa, Oshima, Jun
Publikováno v:
International Handbook of Computer-Supported Collaborative Learning ISBN: 9783030652906
International Handbook of Computer-Supported Collaborative Learning, 315-331
STARTPAGE=315;ENDPAGE=331;TITLE=International Handbook of Computer-Supported Collaborative Learning
International Handbook of Computer-Supported Collaborative Learning, 315-331
STARTPAGE=315;ENDPAGE=331;TITLE=International Handbook of Computer-Supported Collaborative Learning
The emergence of productive collaboration benefits from support for group interaction. Structuring is a broad way to refer to such support, as part of which roles have become a boundary object in computer-supported collaborative learning. The term st
Publikováno v:
Educational Technology Research and Development, 2012 Oct 01. 60(5), 903-921.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/23271651
Autor:
Hara, Daisuke, Akamatsu, Masashi, Mizukami, Heisuke, Kato, Bunta, Suzuki, Takaaki, Oshima, Jun, Hasegawa, Yasuhiro
Publikováno v:
Case Reports in Neurology, Vol 12, Iss 1, Pp 27-34 (2020)
Case Reports in Neurology
Case Reports in Neurology
Subacute combined degeneration of the spinal cord (SCDS) is a neurodegenerative disease characterized by subacute progression in the central and peripheral nervous systems mainly caused by vitamin B12 deficiency. It is known that typical SCDS is freq
Publikováno v:
In Procedia - Social and Behavioral Sciences 2011 26:198-207
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Oshima, Jun1 (AUTHOR) joshima@inf.shizuoka.ac.jp, Oshima, Ritsuko (AUTHOR), Kayagi, Toru (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Science Education & Technology. Dec2024, p1-20.
Publikováno v:
Instructional Science, 1996 Mar 01. 24(2), 125-155.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/23371224
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.