Zobrazeno 1 - 10
of 215
pro vyhledávání: '"ORNAGHI, Veronica"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Anthony, Christopher J., Lei, Pui-Wa, Elliott, Stephen N., DiPerna, James C., Cefai, Carmel, Bartolo, Paul A., Camilleri, Liberato, O'Riordan, Mollie, Grazzani, Ilaria, Cavioni, Valeria, Conte, Elisabetta, Ornaghi, Veronica, Tatalović Vorkapić, Sanja, Poulou, Maria, Martinsone, Baiba, Simões, Celeste, Colomeischi, Aurora A.
Publikováno v:
European Journal of Psychological Assessment; Apr2024, Vol. 40 Issue 3, p222-240, 19p
Publikováno v:
Education Sciences; Feb2024, Vol. 14 Issue 2, p152, 13p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
International Journal of Emotional Education; Nov2023, Vol. 15 Issue 2, p21-36, 16p
Autor:
Cavioni, Valeria, Grazzani, Ilaria, Ornaghi, Veronica, Agliati, Alessia, Gandellini, Sabina, Cefai, Carmel, Camilleri, Liberato, Bartolo, Paul, Tatalović Vorkapić, Sanja, Golob, Lana, Poulou, Maria, Martinsone, Baiba, Supe, Inga, Simões, Celeste, Lebre, Paula, Colomeischi, Adina, Rusu, Petruta, Acostoaie, Lidia, Vintur, Tatiana, Conte, Elisabetta
In the last two years, a growing number of studies have focused on the promotion of students’ mental health to address the negative effects of the COVID-19 pandemic. However, less studies have been conducted on sustaining teachers’ mental health
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::a924a34939ebce32a42b1efd5c2c5cfa
https://www.um.edu.mt/library/oar/handle/123456789/108605
https://www.um.edu.mt/library/oar/handle/123456789/108605
Publikováno v:
In Revue europeenne de psychologie appliquee November 2015 65(6):267-274