Zobrazeno 1 - 7
of 7
pro vyhledávání: '"ONODA,Ryosuke"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
TSUBOTA,Masanao, ONODA,Ryosuke, UEBUCHI,Hisashi, TSUBOTA,Masanao(Faculty of Education, Tokyo Gakugei University), ONODA,Ryosuke(Graduate School of Education, Tokyo Gakugei University), UEBUCHI,Hisashi(Department of Educational Psychology, Tokyo Gakugei University)
Publikováno v:
東京学芸大学紀要. 総合教育科学系. 63(1):123-134
Autor:
HAMAI,Satomi, TONEGAWA,Akiko, ONODA,Ryosuke, UEBUCHI,Hisashi, HAMAI,Satomi(Faculty of Education, Tokyo Gakugei University), TONEGAWA,Akiko(Graduate School of Education, Tokyo Gakugei University), ONODA,Ryosuke(Graduate School of Education, Tokyo Gakugei University), UEBUCHI,Hisashi(Department of School Psychology, Tokyo Gakugei University)
Publikováno v:
東京学芸大学紀要. 総合教育科学系. 62(1):305-314
Autor:
ONODA,Ryosuke, TONEGAWA,Akiko, UEBUCHI,Hisashi, ONODA,Ryosuke(Graduate School of Education, Tokyo Gakugei University), TONEGAWA,Akiko(Graduate School of Education, Tokyo Gakugei University), UEBUCHI,Hisashi(Department of School Psychology, Tokyo Gakugei University)
Publikováno v:
東京学芸大学紀要. 総合教育科学系. 62(1):293-303
Autor:
Onoda, Ryosuke
Publikováno v:
Onoda, Ryosuke. (2014). The effects of strategy instruction and role assignment on reducing “My-side bias” during writing. Proceedings of the Cognitive Science Society, 36(36). Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/1p51z2td
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______325::bc20d58820e4080b0653c09ed414e219
http://www.escholarship.org/uc/item/1p51z2td
http://www.escholarship.org/uc/item/1p51z2td
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.