Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"ONODA,Ryosuke"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
TSUBOTA,Masanao, ONODA,Ryosuke, UEBUCHI,Hisashi, TSUBOTA,Masanao(Faculty of Education, Tokyo Gakugei University), ONODA,Ryosuke(Graduate School of Education, Tokyo Gakugei University), UEBUCHI,Hisashi(Department of Educational Psychology, Tokyo Gakugei University)
Publikováno v:
東京学芸大学紀要. 総合教育科学系. 63(1):123-134
Autor:
HAMAI,Satomi, TONEGAWA,Akiko, ONODA,Ryosuke, UEBUCHI,Hisashi, HAMAI,Satomi(Faculty of Education, Tokyo Gakugei University), TONEGAWA,Akiko(Graduate School of Education, Tokyo Gakugei University), ONODA,Ryosuke(Graduate School of Education, Tokyo Gakugei University), UEBUCHI,Hisashi(Department of School Psychology, Tokyo Gakugei University)
Publikováno v:
東京学芸大学紀要. 総合教育科学系. 62(1):305-314
Autor:
ONODA,Ryosuke, TONEGAWA,Akiko, UEBUCHI,Hisashi, ONODA,Ryosuke(Graduate School of Education, Tokyo Gakugei University), TONEGAWA,Akiko(Graduate School of Education, Tokyo Gakugei University), UEBUCHI,Hisashi(Department of School Psychology, Tokyo Gakugei University)
Publikováno v:
東京学芸大学紀要. 総合教育科学系. 62(1):293-303
Autor:
Onoda, Ryosuke
Publikováno v:
Onoda, Ryosuke. (2014). The effects of strategy instruction and role assignment on reducing “My-side bias” during writing. Proceedings of the Cognitive Science Society, 36(36). Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/1p51z2td
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______325::bc20d58820e4080b0653c09ed414e219
http://www.escholarship.org/uc/item/1p51z2td
http://www.escholarship.org/uc/item/1p51z2td
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ueda, Kazuto1,2 (AUTHOR), Sato, Yoshiaki1 (AUTHOR) yoshiaki@med.nagoya-u.ac.jp, Shimizu, Shinobu3 (AUTHOR), Suzuki, Toshihiko1 (AUTHOR), Onoda, Atsuto1,4 (AUTHOR), Miura, Ryosuke1 (AUTHOR), Go, Shoji1 (AUTHOR), Mimatsu, Haruka1 (AUTHOR), Kitase, Yuma1 (AUTHOR), Yamashita, Yuta5 (AUTHOR), Irie, Keiichi5 (AUTHOR), Tsuji, Masahiro6 (AUTHOR), Mishima, Kenichi5 (AUTHOR), Mizuno, Masaaki3 (AUTHOR), Takahashi, Yoshiyuki2 (AUTHOR), Dezawa, Mari7 (AUTHOR), Hayakawa, Masahiro1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Scientific Reports. 11/18/2023, Vol. 13 Issue 1, p1-13. 13p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Onoda Ryōsuke1,2
Publikováno v:
Japanese Journal of Developmental Psychology / Hattatsu Shinrigaku Kenkyū. 2015, Vol. 26 Issue 4, p358-370. 13p.