Zobrazeno 1 - 10
of 41
pro vyhledávání: '"ONLINE BUSINESSES"'
Publikováno v:
مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند, Vol 11, Iss 41, Pp 255-292 (2022)
The present study aimed to provide a model for holistic strategic marketing plan formulation in online businesses. In this study, with a qualitative approach based on contextual theory and through in-depth interviews with experts in the field of stra
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c68a715ee69e402680f5df5b5b085460
Publikováno v:
مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند, Vol 9, Iss 36, Pp 1-37 (2021)
Abstract:The purpose is identifying the components and developing inner relationships between viral marketing components in online business. The research statistical population comprises of 15 individuals in three generations of X, Y and Z in the qua
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/bc0dcea30a2e475697442f71a71fbfa0
Autor:
Reed, Chris, author, Edgar, Laura, author
Publikováno v:
Cloud Computing Law, 2021.
Externí odkaz:
https://doi.org/10.1093/oso/9780198716662.003.0007
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Norleen Rose Servan Aguilar, Ongon, Chelsea May Manalon, Samulde, Hans Gio, Cleofe, Bea Marie Sibayan, Aldrin Evangelista Gerpacio, Melo, Maria Cristina Flores
Publikováno v:
World Journal of Advanced Research and Reviews. 16:876-886
Social media marketing is a type of marketing that used social media platforms to promote its products and brand. Facebook is one of the social media platforms that is used by students’ small online businesses to inform and attract their customers.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
International Journal of Information Science and Management, Vol 17, Iss 2 (2019)
Infopreneurship is the art of entrepreneurship using information and helps infopreneurs to struggle and stand in an arena called fair (bazaar) and make benefits with once they succeed. Hence, this research was conducted with the aim of providing a mo
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e39adfac2e534ba884ebdd1932563717
Entrepreneurial marketing in online businesses : The case of ethnic minority entrepreneurs in the UK
Publikováno v:
Qualitative Market Research: An International Journal, 2016, Vol. 19, Issue 3, pp. 310-338.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/QMR-04-2015-0029