Zobrazeno 1 - 10
of 49 346
pro vyhledávání: '"ON-LINE SERVICE"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Anhui Agricultural Sciences. 8/18/2023, Vol. 51 Issue 16, p233-236. 4p.
Publikováno v:
Multimodal Transportation, Vol 3, Iss 3, Pp 100118- (2024)
Human mobility is mostly dominated by the use of private cars, leading to disproportionate carbon emissions, resource consumption, traffic jams, and pollution. Public transport, with buses, trains, etc., can mitigate these issues via its higher pooli
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0906e19ca55346508491a57bf334c1b1
Autor:
Procter, Stephen1 (AUTHOR) stephen.procter@newcastle.ac.uk, Harrison, Deborah1 (AUTHOR), Pearson, Pauline1 (AUTHOR), Dickinson, Claire1 (AUTHOR)
Publikováno v:
New Technology, Work & Employment. Mar2022, Vol. 37 Issue 1, p124-145. 22p. 2 Black and White Photographs, 1 Diagram, 2 Charts.
Publikováno v:
In Health policy November 2022 126(11):1117-1123
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Carollo, Luca, Solari, Luca
Publikováno v:
Work, Employment & Society, 2019 Oct 01. 33(5), 829-845.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26970035
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kukuh Setyo Priyanto, Prasadja Ricardianto, Aang Gunawan, Ikawati Ikawati, Efendhi Prih Ra-harjo, Sunit Agus Tri Cahyono, Tateki Yoga Tursilarini, Achmad Nururrochman Hidayatulloh, Akhmad Purnama, Endri Endri
Publikováno v:
International Journal of Data and Network Science, Vol 7, Iss 4, Pp 1729-1738 (2023)
This research aimed to study the opinion and perspectives of Commuter Line passengers in Indonesia by using 18 attributes of service quality. There still needed to be more understanding about which service attributes were less satisfying and which we
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0087ca42fb85441780f730e02695a794