Zobrazeno 1 - 10
of 31
pro vyhledávání: '"OMURA, Mika"'
Autor:
Takatani-Nakase, Tomoka, Matsui, Chihiro, Hosotani, Maiko, Omura, Mika, Takahashi, Koichi, Nakase, Ikuhiko
Publikováno v:
In Experimental Cell Research 1 March 2022 412(1)
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Inoue, Masahide, Sakamoto, Koji, Suzuki, Atsushi, Nakai, Shinya, Ando, Akira, Shiraki, Yukihiko, Nakahara, Yoshio, Omura, Mika, Enomoto, Atsushi, Nakase, Ikuhiko, Sawada, Makoto, Hashimoto, Naozumi
Additional file 1. Supplementary Figures 1-16, Supplementary Table 1, and Supplementary methods.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::a8c98c5e4ab84a9e04fa4e475d3fe26f
Autor:
Inoue, Masahide, Sakamoto, Koji, Suzuki, Atsushi, Nakai, Shinya, Ando, Akira, Shiraki, Yukihiko, Nakahara, Yoshio, Omura, Mika, Enomoto, Atsushi, Nakase, Ikuhiko, Sawada, Makoto, Hashimoto, Naozumi
Additional file 2. Primer sequences used in the study.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::3940047f6980ec199c459c3272e741ab
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
野外教育研究 = Japan outdoor education journal. 5(2):55-60