Zobrazeno 1 - 10
of 116
pro vyhledávání: '"OLKUN, Sinan"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ayyıldız, Nazife, Beyer, Frauke, Üstün, Sertaç, Kale, Emre H., Çalışır, Öykü Mançe, Uran, Pınar, Öner, Özgür, Olkun, Sinan, Anwander, Alfred, Witte, A. Veronica, Villringer, Arno, Çiçek, Metehan
Publikováno v:
Frontiers in Human Neuroscience; 2023, p1-15, 15p
Autor:
Olkun, Sinan, Sinoplu, Beylem
Publikováno v:
Mathematics in School, 2006 Nov 01. 35(5), 15-17.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/30215959
Publikováno v:
In Procedia - Social and Behavioral Sciences 2010 2(2):4502-4506
Publikováno v:
In Procedia - Social and Behavioral Sciences 2009 1(1):1545-1548
Publikováno v:
Archives of Neuropsychiatry / Nöropsikiyatri Arşivi. jun2018, Vol. 55 Issue 2, p177-182. 6p.
Publikováno v:
Volume: 12, Issue: 1 123-155
Anadolu Journal of Educational Sciences International
Anadolu Journal of Educational Sciences International
Turkey is currently located at the center of mass migration as the number of refugee6 children at K-4 levels in public schools is now around 700,000. This demographic change in public school contexts requires in-service teachers to develop new ways t
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=tubitakulakb::d5b4cea8122554fe8e4f69accd07d02f
https://dergipark.org.tr/tr/pub/ajesi/issue/67983/926493
https://dergipark.org.tr/tr/pub/ajesi/issue/67983/926493
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
SARI, Mehmet Hayri, OLKUN, Sinan
Publikováno v:
Volume: 9, Issue: 2 228-243
International Online Journal of Primary Education
International Online Journal of Primary Education
Learning or doing mathematics involves approximate quantification. The purpose of this research was to improve approximate number system acuity in primary school students with low achievement in mathematics. A quasi-experimental, pre-test, post-test
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=tubitakulakb::714533d222fde54fce04886ca7b9f5db
https://dergipark.org.tr/tr/pub/iojpe/issue/69665/1110845
https://dergipark.org.tr/tr/pub/iojpe/issue/69665/1110845