Zobrazeno 1 - 10
of 51
pro vyhledávání: '"OKUR, Muhammet Recep"'
Publikováno v:
In Learning and Instruction December 2024 94
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Okur, Muhammet Recep1, Hamutoğlu, Nazire Burçin2
Publikováno v:
Distance Education. Aug2023, Vol. 44 Issue 3, p406-424. 19p.
Autor:
Yavuz, Mehmet, Gündüz, Münevver, Karabey, Sinem Çilligöl, Can Uğurhan, Yusuf Zafer, Karaman, Selçuk, Kurşun, Engin, Bülbül, Halil İbrahim, Karal, Hasan, Şahin, Levent, Okur, Muhammet Recep, Aydin, Sinan, Sanalan, Vehbi Aytekin
Publikováno v:
Asian Journal of Distance Education; 2024, Vol. 19 Issue 1, p99-119, 21p
Autor:
GÜNDÜZ, Münevver, YAVUZ, Mehmet, ÇİLLİGÖL KARABEY, Sinem, UĞURHAN, Yusuf Zafer Can, KURŞUN, Engin, KARAMAN, Selçuk, BÜLBÜL, Halil İbrahim, KARAL, Hasan, ŞAHİN, Levent, AYDIN, Sinan, SANALAN, Vehbi Aytekin, OKUR, Muhammet Recep
Publikováno v:
Journal of Higher Education & Science / Yüksekögretim ve Bilim Dergisi; Dec2023, Vol. 13 Issue 3, p440-454, 15p
Autor:
Göçmez, Lutfiye, Okur, Muhammet Recep
With the urgent shift to distance learning due to Covid-19 measures, educational institutions around the world have started to adopt e-learning massively. According to many experts, artificial intelligence (AI) may provide both system-wide and pedago
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::595ec9798c327c8d543242e8abfbd44c
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Asian Journal of Distance Education; 2023, Vol. 18 Issue 2, p63-74, 12p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
ÖZGÜRDEN, Selma, OKUR, Muhammet Recep
Publikováno v:
Volume: 8, Issue: 2 36-54
Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi
Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi
It has been observed that Covid-19, which affects millions of students around the world, has adverse effects on education. For this reason, this research aims to examine the learning losses at the K12 level of emergency distance education applied dur
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=tubitakulakb::17bdf6ea5d7587bb7126593a923c2ee1
https://dergipark.org.tr/tr/pub/auad/issue/71489/1092674
https://dergipark.org.tr/tr/pub/auad/issue/71489/1092674