Zobrazeno 1 - 10
of 27
pro vyhledávání: '"OKUMURA, Yoshimi"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
SAKAGUCHI, Masayasu, TSUDA, Seisuke, IKEDA, Masafumi, YAMAMOTO, Shinya, TOKUSHIMA, Yuya, SAKAUE, Hiroaki, IZUMIMURA, Yasuji, ZHANG, Shudong, LIU, Junli, CHEN, Chunhui, ZHAO, Libo, LIU, Fan, LI, Yingtao, MORI, Yasuhiko, KINOSHITA, Mitsuji, FUJIHARA, Nobuhiko, WAKAI, Yukari, PAN, Yuejuan, YANG, Qingqing, WU, Niwen, LIU, Shanshan, FENG, Wanzhen, GU, Changwei, LI, Xiaohua, OMOTE, Akihiro, TOKIE, Noriko, VESIKULA, Adi Lamawanaivalu, YIN, Yali, SHI, Junqi, KITA, Yoko, SHIOJI, Akiko, YUJI, Hiroki, TAMURA, Takahiro, SONE, Naoto, SASAKI, Akira, YASUDA, Yoshito, AKIHARA, Yu, ODA, Toshiaki, YAMAMOTO, Tadashi, SOGABE, Akitoshi, TOKIE, Lisa, OGAWA, Miyoko, OKUMURA, Yoshimi, YOTSUMOTO, Terumichi
A Study of the Development and Implementation of the Graduate-Level Teacher Training: In Collaboration with the Prefectural Programme / SAKAGUCHI Masayasu, TSUDA Seisuke, IKEDA Masafumi, YAMAMOTO Shinya, TOKUSHIMA Yuya, SAKAUE Hiroaki, IZUMIMURA Yasu
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=jairo_______::8fb9ec463b6dedbb02d6d38325870d24
http://hdl.handle.net/10132/18588
http://hdl.handle.net/10132/18588
Autor:
Okumura, Yoshimi
Publikováno v:
教育方法の探究. 17:9-16
「プロジェクトTK」 におけるパフォーマンス評価実践の展開
Autor:
OKUMURA, Yoshimi
Publikováno v:
京都大学大学院教育学研究科紀要. 60:411-423
A key feature of the Dutch education system—guaranteed under article 23 of the constitution—is freedom of education (i.e., the freedom to found schools, organize teaching, and determine operating principles). This paper discusses the significance
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Okumura, Yoshimi
Publikováno v:
教育方法の探究. 16:41-48
Autor:
OKUMURA, Yoshimi
Publikováno v:
京都大学大学院教育学研究科紀要. 59:583-595
A key feature of the Dutch education system—guaranteed under article 23 of the constitution—is freedom of education (i.e., the freedom to found schools, organize teaching, and determine operating principles). However, the Dutch Inspectorate conti
Autor:
Okumura, Yoshimi
Publikováno v:
子どもの生命性と有能性を育てる教育・研究をめざして. (2007-2011年度):124-124