Zobrazeno 1 - 10
of 21
pro vyhledávání: '"OIKAWA, Megumi"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
OIKAWA,Megumi, SAKAKIBARA,Ryota, TODO,Naoya, OSADA,Yuko, OIKAWA,Megumi(Faculty of Education, Tokyo Gakugei University), SAKAKIBARA,Ryota(Faculty of Law, Economics and Humanities, Kagoshima University), TODO,Naoya(Faculty of Human Sciences, University of Tsukuba), OSADA,Yuko(Graduate School of Education, Tokyo Gakugei University)
Publikováno v:
東京学芸大学紀要. 総合教育科学系. 72:169-176
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
OIKAWA, Megumi1, HAYASHI, Junichiro2
Publikováno v:
Japanese Journal of Personality / Pasonariti Kenkyu. 2011, Vol. 19 Issue 2, p170-173. 4p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
京都大学高等教育研究. 16:113-119
We have been collaborating with the Faculty of Engineering at Kyoto University to induce educational improvements. We had been providing them with valuable data for about four years. The purpose of this study was to investigate the relationships betw
Autor:
Oikawa, Megumi, Sakamoto, Shinji
Publikováno v:
京都大学高等教育研究. 14:145-156
University students experience many stressful events throughout their school lives, such that primary prevention of depression has become increasingly important. The purpose of this study was to investigate the effectiveness of an existing psycho-edu
Autor:
OIKAWA, Megumi
Publikováno v:
京都大学高等教育研究. 15:134-134