Zobrazeno 1 - 10
of 28
pro vyhledávání: '"OGUZONCUL, A. Ferdane"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Amaç: Çalışmamızda Diabetes Mellitus (DM) hastalarının yeni tip koronavirüs (Kovid-19) hastalığı ile ilgili bilgi ve korku düzeyinin tedbir alma üzerine etkisini tespit etmek amaçlanmıştır. Gereç ve Yöntem: Tanımlayıcı ve kesits
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3002::dd29e3da575d11cdca96aca44cc65862
https://hdl.handle.net/20.500.12294/3548
https://hdl.handle.net/20.500.12294/3548
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Alay, Handan, Oguzoncul, Ayşe Ferdane, Torun, Ayşe, Kul, Gülnur, Tosun, Selma, Akgul, Fethiye, Pamukçuoğlu, Serap
Giriş: Kızamık, kızamıkçık, kabakulak (KKK) ve suçiçeği hastalıkları aşı ile önlenebilir hastalıklar arasında yer almaktadır. Sağlık çalışanlarının enfeksiyon hastalıklarına karşı bağışıklık ve aşılanma durumların
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::4fa5411a84ea4171bf701a832c974e67
https://search.trdizin.gov.tr/yayin/detay/365145
https://search.trdizin.gov.tr/yayin/detay/365145
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Experimental & Clinical Medicine / Deneysel ve Klinik Tip Dergisi; Jan2022, Vol. 39 Issue 1, p12-16, 5p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.