Zobrazeno 1 - 10
of 24
pro vyhledávání: '"OEM/ODM"'
Publikováno v:
International Journal of Emerging Markets, 2020, Vol. 16, Issue 6, pp. 977-997.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJOEM-01-2019-0054
Publikováno v:
Lin, F, Ansell, J & Siu, W S 2020, ' Chinese SME development and industrial upgrading ', International Journal of Emerging Markets . https://doi.org/10.1108/IJOEM-01-2019-0054
PurposeDrawing from industrial upgrading theories, this study aims to explore the issues of industrial upgrading and small and medium-sized enterprises (SMEs) development in an emerging market – China.Design/methodology/approachA contextual stepwis
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::a56c8d66f63357c495b0da1e0532e3e0
https://hdl.handle.net/20.500.11820/f14d3b20-6f83-436c-bc21-6c7e1526e1f3
https://hdl.handle.net/20.500.11820/f14d3b20-6f83-436c-bc21-6c7e1526e1f3
Publikováno v:
Fukuoka Jo Gakuin University Bulletin. Faculty of International Career Development. 4:145-166
本研究では、韓国系化粧品OEM/ODM 企業を探索的に考察し、その成長戦略の特異性を導出する。まず韓国化粧品産業の現況と化粧品OEM/ODM の現況を探索する。次に韓国系化粧品OEM/ODM 企業が
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Lee, Chiu-Huang
Nowadays, companies of emerging countries have started to compete with Taiwanese companies with the same OEM/ODM business model. This trend has made the advantages of manufacturing of Taiwanese companies disappeared. So the growth of Taiwanese econom
Autor:
Wen-Ching Chang, Bill
In Taiwan, to spin-off the OEM from OBM (Owned-Brand Manufacture) business has been a hot topic of disputed discussion for a long time since Stan Shih announced his strategic policy in ACER reorganization in 2000. Starting from then, even the slightl
Autor:
Lee, Hsiang-hua
The mostly of electronics companies, which contribute the majority of revenues in Taiwan, are mostly positioned as the OEM/OEM business model. Small or medium-sized OEM/ODM companies face much pressure from both price competition of large-sized OEM/O
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.