Zobrazeno 1 - 10
of 21
pro vyhledávání: '"OCAK İSKELELİ, Nazan"'
Publikováno v:
Journal of STEM Teacher Institutes; Oct2023, Vol. 3 Issue 2, p1-23, 23p
Autor:
Alaşalvar, Can, Soylu, Mustafa Serkan, Ünver, Hüseyin, Ocak İskeleli, Nazan, Yildiz, Mustafa, Çiftçi, Murat, Banoğlu, Erden
Publikováno v:
In Spectrochimica Acta Part A: Molecular and Biomolecular Spectroscopy 11 November 2014 132:555-562
Publikováno v:
In Journal of Molecular Structure 2008 873(1):130-136
Publikováno v:
Volume: 6, Issue: STEMES’18 123-129
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
This present study purposed to reveal the mentalmodels of science preservice teachers on the reason for the change in daylength that is related to many disciplines. The study was conducted with 286preservice teachers studying (at grades from 1st to 4
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=tubitakulakb::6c21dcf929b9b172a0bea7e70378ad81
https://dergipark.org.tr/tr/pub/anemon/issue/39972/471382
https://dergipark.org.tr/tr/pub/anemon/issue/39972/471382
anemon In this study, it was purposed to determinewhether the opinions of the preservice pre-school teachers on the nature ofscience differentiate according to their grade of education in which theystudy. In the direction of this purpose, the sample
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______9656::c92981d474734ff218ad52dbe277db8e
https://hdl.handle.net/20.500.12639/3367
https://hdl.handle.net/20.500.12639/3367
Autor:
DİREKEL, ŞAHİN, GEDİZ ERTÜRK, ALİYE, BİNGÖL ALPASLAN, YELDA, OCAK İSKELELİ, NAZAN, SÜLEYMANOĞLU, NEVİN, USTABAŞ, REŞAT
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_____10046::51dc464d157c1936347898e617d95b9e
https://avesis.gazi.edu.tr/publication/details/62c64a70-d4d7-47d5-bd1c-a8a7aee96e84/oai
https://avesis.gazi.edu.tr/publication/details/62c64a70-d4d7-47d5-bd1c-a8a7aee96e84/oai
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.