Zobrazeno 1 - 10
of 38
pro vyhledávání: '"O.T.J. ten Cate"'
Autor:
D. R. Rutgers, Cees Haaring, Cas L. J. J. Kruitwagen, W. van Lankeren, O.T.J. ten Cate, J. P. J. van Schaik, A.F. van Raamt
Publikováno v:
Medical Science Educator
Introduction Educational effects of transitioning from formative to summative progress testing are unclear. Our purpose was to investigate whether such transitioning in radiology residency is associated with a change in progress test results. Methods
Publikováno v:
Medical Teacher. 41:547-554
Background: In an interprofessional training ward (ITW), students from different health professions collaboratively perform patient care with the goal of improving patient care. In the past two decades, ITWs have been established world-wide and studi
Publikováno v:
European Heart Journal. 41
Assessment of trainees is a core activity of educators, ensuring that trainees can be trusted to provide high quality care with no supervision. Training and the demands on trainees have changed with specialization, need for more technical skills, dig
Publikováno v:
Soethout, M B M, Heijmans, M W & ten Cate, O T J 2008, ' Career preference and medical students' biographical characteristics and academic achievement ', Medical Teacher, vol. 30, no. 1, pp. E15-E22 . https://doi.org/10.1080/01421590701759614
Medical Teacher, 30(1), E15-E22. Informa Healthcare
Medical Teacher, 30(1), E15-E22. Informa Healthcare
Background: We know that medical students' biographical characteristics and academic achievement influence career preference. Less is known about the differential association of these characteristics with preference for distinct specialties at differ
Autor:
D.J. de Wildt, O.T.J. ten Cate, Carolina J. P. W. Keijsers, J.R.B.J. Brouwers, Eugène J. F. M. Custers, P.A.F. Jansen
Publikováno v:
European Geriatric Medicine. 4:S177
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.