Zobrazeno 1 - 5
of 5
pro vyhledávání: '"O.S. Savchenko"'
Autor:
N.S. Illiashenko, O.S. Savchenko
Publikováno v:
Marketing i Menedžment Innovacij, Vol 3, Iss 3, Pp 63-74 (2012)
In work main components of SEO determination were researched, its kinds and categories are systematized and visually provided. Place of marketing expert in site optimization was determined. Complex of SEO actions for computer equipment Internet shop
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/de6451134c9b4229b77a0b9e8872b610
Autor:
O.S. Savchenko, Yu.M. Melnik
Publikováno v:
Marketing i Menedžment Innovacij, Vol 2, Iss 1, Pp 192-203 (2011)
The article is dedicated to theoretical and methodical basics of the implementation of Balanced Scorecard in business organization. There were fundamental problems, advantages and disadvantages defined by the authors; methodical approaches to the cho
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2669713fb31d4abe80d4e2d7e1831b60
Publikováno v:
Reports of the National Academy of Sciences of Ukraine. :84-94
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.