Zobrazeno 1 - 5
of 5
pro vyhledávání: '"O.P. Kosenko"'
Publikováno v:
Marketing i Menedžment Innovacij, Vol 7, Iss 4, Pp 180-190 (2016)
The aim of the article. The main purpose of the study is to develop practical tools for monitoring and evaluating commercial potential results of creative industry and identify strategic directions for their further developments. The results of the
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/71ad5754281f4fbeb1bc63d0d4b29744
Autor:
A.I. Yakovlev, O.P. Kosenko
Publikováno v:
Marketing i Menedžment Innovacij, Vol 2, Iss 2, Pp 172-178 (2011)
Methodical approaches to determine productivity and innovative capacity of industrial enterprises. The features of the potential production system at various levels of government.
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/95b662be4f9d4bddbaa4f94fab477ea7
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.